Vincent

Tänkte sätta på Teletubbies på tv'n nyss till Vince . Men han pekade bara mot playstationet och ville inte sätta sig tillrätta och va nöjd. Frågade om han ville se på Emil istället. Då gapskrattade han, sprang till sin lilla fotölj och väntade. Hihihi ♥ Det är inte lätt att va liten & inte få sagt det man vill.

Ibland visar han med fingrarna "Imse vimse spindel" och jag börjar sjunga. Då skriker han till. Då vill han att jag ska sjunga den andra versionen "Imse vimse spindel Wow, spinn bara spinn bara spinn natten lång".

När han vill ha nappen smackar han med läpparna och när han är törstig "Aaahhh" :)
När han sätter sig vid bordet o säger brumm brumm. Då vill han måla en bil med kritorna.
Han är min goaste lillkille i hela världen som jag älskar så det gör ont inombords!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0