Ynkliga. ...

Magnus har ju haft 40 graders feber och hosta i flera dagar och idag när jag vakna så hade jag också feber och massa hosta. Fyyy va ynklig man är med feber som vuxen. Spelar ingen roll hur mycket man anstränger sig, man orkar ingenting.

Har försökt och försökt att underhålla min lilla älskling men vid 15 sa det stopp och febern ökar till över 39..
Man bara darrar och åmar sig. Det är jobbigt att ligga i sängen t.om...

Va tvungen att ta mig en varm dusch fast man inte ska det nyss för ryggen värker nåt fruktansvärt.
Så jävla typiskt att man ska drabbas av allt jämt. När det ena går över kommer det andra liksom.
Gravid, rygginflammation, foglossning i ljumsken, för tidiga sammandragningar & blödningar - Feber & hosta!
Jag är verkligen lyckligt lottad ;)

Ne nu blir det mys framför Pippi i sängen tills Vince ska lägga sig. Har sjukt dåligt samvete för det men han verkar trivas iallafall. Han gillar inte att va ute så mkt när det är så kallt ändå.

Imorgon fick han komma till dagis bara för vi är sjuka - Dom är såå gulliga. Slipper man dö av dåligt samvete =)
Magnus är på Närakuten nu eftersom hans feber & hosta aldrig går över och här luktar det bajs så jag ska åma mig upp .. Hihi.. Lillen har fått glass för att jag skulle stilla mitt dåliga samvete lite ;P

Hejhej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0