11:28

Jag vaknade för en stund sedan från en härlig härlig sovmorgon. Det är såå skönt att få sova ut ibland och inte behöva stressa upp !!

Nu har vi ställt tillbaka klockan och det är härligt. En timma extra hemma innan jobbet :D
Jobbar min sista helgdag idag, för denna helgen.

Sen ska vi mysa oss måndaga & tisdag jag & Lilla Vince ♥

.. Nu är vi inne i graviditetsvecka 26 ! Tiden tickar på, så att säga :)

- Vad har vi gjort resten av helgen då?
Ja förutom jobb så var vi igår på Pizzerian & åt pizza när jag slutat och sen åkte vi till Ikea och kika runt lite.
Bättre lördag kan jag inte tänka mig. Hihi ! Hitta lite småkrafs som alltid. Vincent var i sitt esse när vi var på barnavdelningen..

Kollade på Junior på kvällen. Började kl 19 och det var änna lagom för mig. Att se klart på en hel film var änna chock-artat. Hahahaaa !!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0