13:21

Jisus vilka bekymmer jag har om nätterna. Inatt var ett rent helvete, rakt ut. Jag låg på rygg. Värkte som tusan av tyngden på bäckenet. Aj liksom. Kämpar mig över till sidan, då "hänger" ena benet över och tynger så det värker på bäckenet endå.. Prövar magen en snabbis.. Lyckas värka på nåt jädra vänster där också, kämpar över till nästa sida och där tynger det, värker och är stelt. Va i helskotta. Ska nattbekymren redan börja i v . 22 ..
A det gör så ont så ont i mitt bäcken.. Jag går och haltar mig fram på gatorna o i korridorerna på jobbet. Jävla kortison som inte hjälpte!
Bäckenlederna (SI-lederna) används mycket mer än man kan tro innan man får inflammation i dem. Det är också svårt att avlasta området.

Men jag vill göra allt i min makt för att inte bli sjukskriven denna gången.. Jag vill jobba tills den 15 januari, då mitt vikariat går ut.. 3 veckor innan Bf.   -  Känns väl SÅÅÅDÄR övertygande.. Hahhaa, med min jävla sjukdom!
Men men kämpar man går allt? Hoppas hoppas hoppas.
Sen så behöver man ju pengarna om inte annat =/ Man va ju inte direkt rik förra graviditeten.

Bebisen i magen gör sig hörd varje dag. Sparkar super hårt och jag får ständigt sammandragningar. Jag tycker det är mysigt. Det ska ju inte va någon fara så länge som inte är smärtsamma !

Jajaaa.
Vid 15 kommer Emma hit o fikar..
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0