19:53

Hemkomna från vår lilla Mini-trip. Lördag till söndag bara. Men ibland är det skönt att ha någonstans att åka när man känner att man vill booort.. sen så var det såklart kul att träffa alla !

Åkte i lördags förmiddags. Tänkte att Vince skulle somna men han satt bara & titta ut helt tyst och njöt hela vägen. Han börjar visst trivas med att åka bil, härligt !
När vi kom fram så somnade han iallafall så jag Magnus Mathilda & Kevin gick raka vägen till Sibylla & åt lite kebab ! Det måste man ju ha när man kommer till Trollhättan, så att säga .

Sen hämtade vi lillen och åkte till badhuset. I det varma rehab-badet och njöt. Dock gillar inte Vincent att va i stora bassänger så mycket längre. Han gilla inte det djupa havet i Cypern heller.. Men där man kan gå i själv älskar han. Han kanske känner sig säkrare då. När han står på egna ben ;P

Så vi badade i babypoolen och där stornjöt han.
Lite tidigare under dagen fick han nya sockar av moster. Det var inte halkisar under så han ramlad handlöst framåt utan att ta emot med armarna så det gick hål genom hela läppen, blodet sprutade men det stoppade som tur var.. Så synd om honom. Idag har han 5 stora blåsor på varandra inne i munnen :(
Men han är alltid så tålmodig min fina kille. Han lipar inte över småsaker direkt, om han inte är jätte trött.

Jaja vi hade myskväll sen på kvällen men jag somnade som vanligt innan filmen ens börjat. Men det är så ljuvligt att sova. Så jag gick in och la mig och satte på värmekudden och njöt av att veta att jag skulle sova så länge jag ville dagen därpå ;)

Idag segade vi mest innan vi åkte hem - Pissregnade ute !!=/ Lagade min goda kotlett-middag till allihopa, den var uppskattad !! Hihi..

Hemresan gick bra.. Väl hemma ville Vince se lite på film och gosa sig så det har vi gjort..
Nu sover han (blivit mkt uppmärksamhet;) och det vankas älsklingprogram!!!
Tjohooooooo. ..........






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0