"And I Wonder If I Ever Cross Your Mind.."

Kvällen är kommen. Det är knäpp tyst och lungt i hela lägenheten.
Mathilda åkte hem nyss och Vincent blev jätte ledsen =/ Hon är världens bästa moster som hela tiden vill vara med honom, leka med honom, pyssla, rita, sjunga och byta blöja.. Han har haft jätte kul med henne denna helgen. Bästaste Matti ♥

Vi har promenerat i Kba - skogen .. Vi har rastat Vincent, som man gör med hundarna i skogen, hihi.
Han fick springa helt fritt utan farligheter. Fast visst, vissa grejer kommer man aldrig ifrån såsom farliga stubbar och stup :D
Sen gick jag & Mathilda på Kungsmässan en stund medans killarna åkte hem. Ingen mening och ha med lilla skrutten dit. Han har det roligare hemma.

Jag ska strax fixa till mitt hår lite. Jag håller ju på att låta min naturliga hårfärg växa ut men det är gräääsligt med utväxten. Ser ovårdat ut, inte stiligt för fem öre. Trött på ovårdat hår. Ska tona det så syns inte utväxten lika markant. Blir lite mellanblonds-koppar- guldigt . Får se hur det blir men allt blir bättre än hur det ser ut nu.Kommer nog bli en skillnad för ögat i början för det blir en stor skillnad mot det kritvita liksom. Men så är det. Jag är trött på fjortis-håret och mitt hår är nog också trött på blonderingen iochmed att det knappt finns nåt hår kvar.Nu ska det vårdas, köpas dyra schampon och inpackningar och klippas ofta - Smekas medhårs liksom.

Guess id rather hurt than feel nothing at all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0