Elin

Vi är hemma igen! Tog tåget vid 13.. Det gick faktiskt bra :-) Har man saker att pillra med hela vägen så ska det väl gå någorlunda.

Igår var vi på Överby. Jag, mamma & Vincent! Vi shoppade lite små-kraffs såsom leggings, strumpor, en boll, mössor (mösso-man.. har köpt 4 bara denna månaden), bebi-sockar till bäsen i magen. Såå himla små!
Åt en ljuvlig kebab med  k e b a b s å s   på.


Skönt att vara hemma igen iallafall. Nu har vi det rent & fint, ljusen är tända och vi myser framför tvn.
Skoven har lagt sig lite.. och därmed ryggvärken. Idag iallafall, såå härligt att kúnna va sig själv. Känns såå enkelt att vara gravid denna gången. Pice of cake. Mysigt och magen kommer fram mer & mer ♥

Ska kolla lite på Efterlyst snabbt (på play) innan Idol-kvällen startar. . Är lite besatt i det här "Elin-fallet" som berört mig djupt.
Jag läser och kollar överallt. Så fruktansvärt !!! ♥♥♥
Hemska hemska människa. Ska jag nånstans sent så kommer någon få hämta mig precis utanför stället och när jag ska cykla från jobbet ska jag fan ha en kniv på mig! Hur ska man annars kunna va trygg när det finns fruktansvärda odjur som inte kan hålla emot sina luster  ... ?! & att kunna plåga en människa så hemskt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0