Godmorgon!!

Jag känner mig lite butter idag. Det gör jag iofs alltid när jag ska jobba kväll, blir sjukligt deppig innan. Vet inte varför.. För att man måste gå & vänta hela dagen kanske, och inbilla sig att det kommer bli överjävligt jobbigt!
För varje gång man väl kommit dit och börjat arbeta så är det ju lugna puckar. Det är samma visa varje gång jag jobbar kväll ;P Därför är det lika gött att jobba morgon kanske, men man behöver ju dom där kvällarna ibland också, inte för att man får sovmorgon nu på veckorna när Magnus pluggar men ändå :)
Jaja - 3 dagars helgjobb känns såådär. Jag längtar supermycket tills Januari, det går "nog" fort .. Hihi.
Allra helst när man inte har någon cykel längre och måste ta bussar som går 1 gång i timman, så man får sitta på stationen & vänta och komma hem 1 timma senare än annars... Buhuuuuuu!

Annars sitter vi och tittar på Bollibompa nu. Vincent springer runt i pyjamas & stövlar som han tar på sig själv :D

Blir väl den vanliga visan innan jobb.. Frukost, lite lek och nane-tajm, middag och utelek. Tänkte laga hus-mans-kost idag : Stekt fläsk med potatis & Löksås ♥

Hejhej ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0