Helg<3<3<3<3

Nu på morgonen har jag jobbat. Det var kämpigt i och med att det gör ont när jag går, men nu i efterhand är jag glad att det är gjort. Nu är det helg & vi är lediga!

Ska snart hämta lillen på dagis.. Jag slutar 12 men han sover där mellan 12-14 så jag hämtar inte honom förrens då.

När han är hämtad ska jag gå till sjukan. Mer recept och hoppas på att dom kan ge kortison-sprutor på Närakuten (tvivlar jag kraftiggt på).. eftersom det tydligen inte finns nån läkare på Spenshult på 2 veckor (!)
Verkar som dom bönar efter sjukskrivningar när dom håller på såhär.

Vid 17-tiden ska vi hämta Syster Mathilda på centralen i Gbg.. Hon ska hälsa på tills imorgon, så jag tänkte att jag & hon skulle gå ut och äta lite kinamat kanske innan Idolkvällen börjar. Kan ju va lite mys faktiskt ♥

- Mammas finaste goaste mest älskade Vincent.. <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0