HelgMys

Äntligen är veckan över och vi är lediga allihopa i helgen! Ljuvligt :-):-)

Vi har myst hemma idag, jag & Vince.. Vid morgontvn, middagsvil, utelek i det otroligt kalla vädret och vagnen låg i bilen så jag fick bära honom hem för alla uppförsbackar när han inte orkade gå längre. Det var ett lovely moment för mig :D Försökte få han att stå men då gjorde han så hans ben bara vek sig. Hahhaa!

Hem och åt en skitgod middag : Biffar med stekt lök med massa brunsås över och potatismos med vitpeppar i ! Och kokta grönsaker & lingonsylt. . .

Sen har vi lekt inne tills Magnus kom då åkte vi och hämtade en tröja som vi beställde för längesen som blivit försenad och åter försenad :-) Har blivit en hel del beställningar det senaste. Haha!
Köpte hem lite fredagsmys. . .
Så Vincent fick en liten chipsskål och så tittade vi på Teletubbies och tände ljus ("Boa", som Vincent säger för han tror att det är en blomma) innan han somnade nu.

Idolkväll vankas för oss med Chirre, dirre (Visst är jag mogen ;) chokladbollar som jag bakade nyss och Päroncider. Mumsi mumsi ♥

Imorgon åker vi till Trollis & hälsar på !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0