Höst-depp

Undra om jag har en depp-period. Känner mig inte alls på topp !! Imorse ringde dom från jobbet och jag hade missat att gå till en data utbildning och då grät jag hela förmiddagen. Hahaha!
Sen har allt känts grått, tråkigt & deppigt ..

När Vincent hade sovit fick jag försöka rycka upp mig. Vi åt mat och lekte lite på Öppna förskolan !
Handlade lite på hemvägen så nu har jag piffat upp kvällen lite med en Mama - tidning, natur godis och choklad..
Bonde söker fru börjar ikväll med. Lägga oss i sängen och mysa. Ja, man får tänka lite mys i dessa depptider.

Nåt som inte är lika positivt är att jag börjar 6.45 imorgon ... MEN högst 3 månader kvar, h ö g s t  3 månader kvar ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0