Kalaslördag !

Imorses började jag jobbet 6.45, sisådär roligt på en lördagmorgon.. 3,5 minusgrader ute. Fick väcka the boys så dom fick köra mig.. Första bussen börjar gå 8.00 på helgerna.. Öh !!

Var en hektisk jobb-morgon.. Va helt färdig när jag knalla därifrån !! Hem och busa & äta lite mat..
Var ute och lekte en stund, handlade lite o så där..
Hem till Victoria & Daniel på kalas för Victoria fyllde 30, så vi har haft en jätte trevlig eftermiddag / kväll med god mat med massa föräldrar & barn.. Vincent & Kalle är helt underbara <3 :)

Vincent va helt slut nu för en stund sen.. Han gick självmant & tog på sig sina stövlar. Magnus fråga om han var trött & ville sova "JA" sa han.. så vi fick snällt gå hem och han gick raka vägen till sängen och däckade.
Mammas sötfisss !!

Nu ska jag bara slappa, helt färdig alltså :) Ryggen ömmar så på med värmedynan också..
Vecka 24 idag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0