Känner mig usel.

Inte på mitt bästa topp-humör idag direkt..sover gåendes/sittandes/ståendes.
Har försökt få lillen att sova sin middagslur i flera timmar men han har bara skrattat åt mig.
Han har vaknat 3 nätter i rad och skrikit i panik, vägrat napp & välling. Bara slängt sig ur armarna.
Vet inte vad det är, om det är någon mardröm =/

Jag känner mig iallafall usel och är på bristningsgränsen till gråt hela tiden. Utan nån som helst anledning.
Jag får ju egentligen sova jätte bra + att jag sover middag varje dag i över 2 timmar.
Det räcker uppenbarligen inte. Nu har han ääntligen somnat iallafall så nu vet ni vad jag ska göra!

Jaja. Alla dagar kan inte va bra! (:

Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch, jag förstår precis vad det är du går igenom! Joshuah gick igenom en precis likadan period när jag var gravid med River. Jag har hört att det är runt den åldern som barn börjar drömma drömmar och ibland också mardrömmar? men med Joshuah tror jag att det var tandsprickning som spökade. Har du hört talas om "night terrors"?? Det är väldigt vanligt och drabbar 15% av alla barn, kanske är det? Jag har klistrat in en länk nedan som handlar om night terrors.. http://www.babycentre.co.uk/toddler/sleep/nightterrors/

hoppas det blir bättre snart! :)

2010-10-05 @ 19:33:05
URL: http://odonnell-marberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0