Make over !

Ledig dag.
Har gosat massor med lill-killen !!
Gick en sväng till Öppna förskolan och busade. Tog kungsmässan på hemvägen och handlade lite mat.. (Jag hittade Julskinka på charken som jag köpte med hem och tog senap på - I just died)
Köpte massa nytt smink. Man får göra så gott det går när man ser ut som en tonåring i ansiktet med finnar - Så härligt. . . Har även fixat håret som är så förfallet att det inte finns nån återvändo.

Skulle va ledig imorgon också men dom ringde från vikariepoolen och frågade om jag kunde hoppa in 12.30-21.00 och det är alltid härligt med extrapengar även om jag såklart hellre vart hemma med min älskling!
Men vi får mysa fram tills dess. Hade planerat att åka till Noa's ark och mata alla djur, sjunga, fika och sådär.
Vi får se hur det blir med det för idag öser ju regnet ner och det får iallafall va uppehåll om vi ska va där på bondgården hela morgonen :-)

Nu blir det att ta fram lite gottigt och pussas med min heta man .. framför Bonde söker fru! =D
Lillbebis sparkar för full hals. Det blir starkare sparkar för varje dag. Rakt på urinblåsan, kickar alltid in fullträffar där. Jag vägde mig på jobbet igår och vägde 52.5 - Blev överlycklig, typ .. Haha ! Jag vägde 53-54 när Vincent kom sist juuu...

God Kväll så att säga.



I would hold you in my arms and take the pain away

Kommentarer
Postat av: Fia - mamma till Lucas

Hej, skulle bara säga att jag har skickat ett mail om den nya headern nu :)

2010-10-29 @ 22:29:02
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0