Myslördag med systra min.

Vilken härlig lördag det varit.
Solen har skinit för fullt. Jag Vincent & Mathilda tog en go promenad ner till stan förut. Lekte massa på lekplatsen, va inne och gav lillen mat på cafeét och fikade, lekte lite till.

När vi var färdiga kom Magnus & hämtade oss och vi handlade lite tills kvällen.

Hemma lagade jag en go Laxgryta (Med bl.a Färsk lax, purjolök, morötter, vitlök, vitt vin, grädde, tomatpureé och persilja :) Gottigt var det..

Vincent kändes lite småvarm. Hade 37.9 så det är ju änna på gränsen, får väl hålla koll på honom sedan. Han har precis somnat.

Vi ska tydligen se på en rysare här strax *Rädd* .. Det är fruktansvärt tycker jag & jag blir inte mig själv på mycket länge :D Förstår inte tjusningen med att sitta och va rädd när man tittar på film.. Får sitta & spänna sig och va orolig hela tiden..
Jaja jag ska mösa mig iväg till köket och blanda ihop dippen. Imorgon bitti är det min sovmorgons-dag.. Såååå härligt ! Jag & Lill-bäsen som sparkar såå hårt -- Vecka 23 idag <3

Vincent har hittat sin skugga. Han pussar på den och slår den för att försöka få bort den !

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA sån blir jag med när jag ser såna filmer..

Vad mysigt med massa sparkar <3

Söt han e vince =)

2010-10-12 @ 11:40:50
URL: http://emmazorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0