Roriiii en rääserbil

Massa bebisparkar & sammandragningar ! Såå mysigt att va gravid ♥
Detta borde va den bästa tiden på graviditeten! Mår såå bra, och jag älskar min mage, hihi !
Försöker visa den för Vincent men han tycker bara om min navel & försöker trycka in den :D

Han försöker härma allt man säger nu. Pekar på allt och vill få ett svar vad det är för något. Han tjötar, tjötar & TJÖTAR ! (:

Har jobbat en stund idag, hämtat Vince på dagis, ätit på Sibylla, lekt på lekparken i kyyyyylan (Brrrr), handlat lite!
Sen har vi badat lite med massa skumm jag & Vincent.. Myst med filt framför Emil i lönneberga!
Såå mys har vi haft idag.. och vi har fått använda overall för att det är så kallt ;P

 

Gissa vad vi ska göra nu!? Mysa med popcorn i våran goa säng framför Bonde söker fru ♥<3
Imorgon är det en Kursdag utan dess like. . . . (Magnus är ledig så pojkarna ska ha mysdag tsm)

Kommentarer
Postat av: Fia - mamma till Lucas & gravid!

Tack, vad kul att du tycker om bloggen :) Ja det ska bli kul med en liten till i familjen! Jo jag kan ju fixa header till bloggar, men inte så avancerat. Liknande den jag har nu med några bilder och text typ. Så det beror ju på vad du vill ha för design på bloggen :) Ha det bra! Kram

2010-10-21 @ 21:55:18
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0