Stay with me

Puh vilken natt. Fattar inte varför allt det onda kommer när jag sitter eller ligger ned. Eller jo det fattar jag väl men, man vill inte acceptera det ändå ;P All tryck kommer ju på bäckenet vid dom tillfällena.
Tycker iofs att det är väldigt bra att det kommer i dom lägena, än om det hade gjort det när man stod eller gick. För då hade det ju påverkar jobb och allt annat som man gör med en 1åring om dagarna...
Dock är det alltid segt med smärta och oro för alla rörelser man gör i sängen. Fruktansvärda smärtor och fruktansvärda värktabletter som jag absolut inte vill ta ! Inatt lyckades jag dock lägga en kudde under bäckenet för att avlasta en stund så det slipper bli ett sådant tryck. Men det funkar ju också bara en stund för sen blir man stel som en pinne och måste röra runt sig i sängen igen...

Jaja, det går ändå oförskämt bra och vi klarar oss fint med jobb och alla dagliga rutiner som behövs göras och det är huvudsaken. Men det är jobbigt att ha en gnagande oro över mediciner jämt. Och att jag alltid är stel när jag rör mig och går som ett mongo är väl inte heller det roligaste. Men men!

Idag är det en strålande dag och solen lyser. Jag ska följa med Magnus till gymmet om en stund.
HAHHAHAHA, jag på ett gym. Jag garvar bara jag tänker på det. Men jag ska kolla vilka övningar jag kan göra.
Jag kan ju gå på spinning och träna mina ben kanske ;)

Sen ska vi handla lite och jag ska åka & jobba kväll..
Puss, godingar ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0