What a Sunday!

Får väl ta att skriva lite här innan jag lägger mig. Kom nyss hem från jobbet...

Hade en liten sovmorgon imorse.. när jag vaknade gick jag ut med Vincent som inte ville sova sin förmiddags-Nap.. tänkte han skulle somna i vagnen, men ikke ! (Han sov lite längre än vanligt idag, kan bero på det)..

Så vi tänkte att vi struntar i det då eftersom vi skulle på middag hos Magnus mormor.. Där åt vi & sådär, lite kinkig var han redan lillen så vi pröva att lägga honom där men det går inte utan spjälis så vi tänkte att han får va uppe tills kvällen!

Killarna släppte av mig på jobbet.. Började kl 14.30.. Där har det varit en hektisk ooch stressad kväll där alla boende varit otroligt oroliga, snurriga och sprungit runt runt runt.. Satt sig på huk och kissat på golven, kastat blomkrukor efter mig och velat slå mig.. Lovely!
Fick sluta lite innan 22 så jag skulle hinna med bussen.. Började springa för mitt liv för de va sista bussen som gick och jag vart sent ute.. Som en räddare i nöden kom min Fd arbetskamrat och erbjöd sig skjuts.. Thank u god!

Så nu sitter jag hemma och ska strax nana. Vincent la sig vid 18:15 helt slut eftersom han inte sovit.. Men han vaknat ledsen ett par gånger =/ Blir så när det inte blir nån vila på dagen, allt förstört! Stackars min lillkille.
Usch, jag har alltid så dåligt samvete för allt ;P

Ne gå och lägga sig & ställa klockan.. Upp tidigt imorgon igen (Puh).. Lämna lillgubben på Dagis och sen gå på Kurs !! Natti natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0