19:38

Hej hopp!
Vi kom hem för en liten stund sedan från Trollhättan. Jag tycker själv att jag är lite tuff som vågar åka med en 1½-åring i tåg så långt. Hahah - Man ger sig ut på djupt vatten, om man säger så :)

Vi har haft trevligt. Dock sover jag ju typ dygnets alla timmar, för jag är så trött så jag är väl inte världsrolig. Men men sånt är livet.

Imorse lekte vi med Tuva en stund, och det var kul ! ♥

Vincent är papi-gris och ropar konstant efter pappa. Till sin morfar, till mig, till främmande karlar på tåget.. (Sjunka genom jorden och dö, kanske!?)
Hemma med pappa, igen!:


Nu har jag tagit ett hårt beslut, att sluta färga mitt hår. Efter sjukdomar, graviditeter, amning och färgning är det inte mycket kvar av håret. Det är av lite här och var och tunt. Det kommer bli fruktansvärt fult och jobbigt.
Men det måste verkligen göras. Jag vill ha tillbaka mitt tjocka hår. Naturligt och blankt!
Nu är det inget hår ens.. Så om sisådär ett halvår kommer halva håret va blont och halva mellanblont (Råttfärgat/grått om man jämför med det superblonda). Kommer se fruktansvärt snygg ut.
Men jag är så himla himla trött på slitet tunt hår. Det är absolut inte snyggt. Så nu börjas det.
Om sisådär 2 år kanske det börjar bli lite snyggt igen..

Alldeles strax börjar Ensam mamma söker. <3 Älskar det.. och att hösten är här med mörker, tända ljus & alla bra serier.

Imorgon börjar jag på en ny avdelning på jobbet (Får ju inte va kvar på min eftersom vi får stryk varje dag, och det är inte så bra när man är gravid). . Så nu blir det att lära känna nya människor och nya rutiner, igen.. Och när jag lärt mig det.. så är det dags för att föda barn. Typ, Hahaha! Men men!

S ö n d a g s k v ä l l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0