"Brooklyn's finest"

Det är lördagskväll och det innebär filmkväll ! Vi ska ligga i sängen framför den nya tvn med tända ljus och titta på "Brooklyns finest" .

Handling :

Tango är en hemlig polis som arbetar med drogbrott, en tjänst som tvingar honom att välja mellan vänskap och plikten. Familjepappan Sal lockas av girighet och korruption, eftersom han är fattig men hans fru behöver medicin för en sjukdom som hotar ta död på deras ofödda tvillingar. Eddie ska snart pensionera sig från polisyrket och måste varje dag hitta en anledning att fortsätta att leva, men det blir allt svårare. Alla tar de ödet i sina händer och slutligen sammanstrålar dem i Brooklyn.



Förövrigt har det varit ganska lungt idag. Har ätit otroligt god lördagsmat (Och stark !!!) Vitlöksgratäng med fläskfilegryta och sallad ! Mums..
Sen har vi varit ute och lekt i det svinkalla vädret. Varit borta och tjötat en stund med Malin & Oliver.

Jag håller på att slutar med Citodonen idag. Ska försöka allt jag kan att enbart klara mig på maxdos av Pandol Extend. Känns inte alls kul att gå på medicin som gör en snurrig, även fast den ska va helt ofarlig.
Men som sagt, jag ska göra allt jag kan. Kämpa på ännu mer för att klara mig på alvedon.
Vill inte gå runt och må dåligt varje dag för att jag äter medicin. Får bli lite mer varma bad & lite mer värmekudde, antar jag !!

T R E V L I G  H E L G . . . : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0