Byebye

Det är så sorligt att vissa människor aldrig växer upp. Inte när dom har barn. Inte ens kan sköta dom, eller se till deras bästa. Dom är så egoistiska att dom har fullt upp med att kedjeröka vid fläkten, skrika åt sina "jobbiga" barn (som vilket barn som helst hade varit om det blev understimulerat) och snacka skit om andra.

Som älskar att gotta sig i andras liv för att de inte har något eget. Jag har inget med såna människor att göra längre. Det är pinsamt och det tar av min positiva energi. Därför har jag rensat bland allt patrask på Facebook ! Hej svejs.

--

För övrigt är det min jobbhelg så det är fullt upp. Vi har handlat inför helgen idag och ätit på Mcdonalds.
Köpt varma skor inför vintern till vår lille Vince.
Magnus fick in och jobba lite extra ikväll... så jag ska snart duka upp lite gott till mig & bebis i magen.

Här är bild från vecka 20 (hade bara det, som närmast) med Vincent:
Var jätte liten hela graviditeten med Vincent och kommer förmodligen bli det denna gången också.
Alla frågar alltid om man ens är gravid ;) Syndes nästan inte förrens i v. 30 sist med kläder på o sånt.
Många ser ju ut så i kroppen när de inte är gravida, hehe. Men men alla blir inte smällfeta!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0