Fredag = Rul

Godmorgon mina kära vänner :)

Nu kan vi ha lite mysigare stämning här inne när man vet vilka som läser! Och jag tackar massor för alla fina mail som jag fick ♥

Vi har ju även denna veckan haft inskolning för Vincent på dagis och det har gått jätte bra hittills. Han är självgående och världens goaste, säger dom. (Såklart, mammas gris hihi). Han gillar inte riktigt avsked vid dörren för då kan han bli ledsen men annars när vi går är det ingen fara. Han är helt överlycklig när man hämtar honom- Han älskar barn, liv & rörelse.. Är så snäll mot alla barn, skulle aldrig slåss. Men det kanske kommer dagis-fasoner av honom också snart. Haha!

Jag har endel problem med inflammationerna i SI-lederna (Bäcken) så i förrgår fick jag kortison-injektioner där och mer smärtlindring utskrivet. Så tyvärr går jag på Citodon nu, men hoppas att kortisonet ska hjälpa mer snart eller så får jag ta på andra sidan också!

Idag är det dags för RutinUltraljud kl 13:00, något jag sett fram emot läänge! Hoppas att bebisen lever, mår bra och är frisk ! Det är ingen självklarhet, tyvärr. Men ja hoppas få se en frisk bebe som sparkar omkring<3

T r e v l i g  H e l g

LITE BILDER FRÅN SENASTE VECKAN:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0