Jag är smart.

Bollibompa, välling och banan i sängen är en höjdare. Det gäller att tänka smart! Är stel och har värk, så detta passar ju ypperligt! :-)

Igår när jag skulle till jobbet var min cykel snodd, igen =/ Haltade omkring på jobbet hela kvällen och sedan till bussen. Går mycket lättare att cykla än att gå! Men men får kolla efter en ny.. hur länge man nu får ha kvar sen!
Dom andra 2 har ändå varit låsta också..?? Blir ingen ny iallafall.

Vi ska mysa oss hela förmiddagen.. Vid 11 åker jag till jobbet o har APT och Magnus & Vince ska till  Öron-näsa-hals mottagningen med lillen! Han hade ju ett par Öroninflammationer i vintras/våras och har haft vätska bakom trumhinnan sen dess så dom vill väl kolla ordentligt
Vid 18 kommer min pappa & hämtar mig o Vince. Då åker vi och hälsar på tills fredag! M y s ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0