Lövplockning

Ojdå. När vi somnade vår förmiddags-nap förut vaknade vi 3½-4 timmar senare (!!). Jag trodde allvarligt jag skulle kollavipen när jag såg det. Fick änna dåligt samvete :D Haha.
Men han vaknade en timma inatt och var jätte ledsen och fick lägga sig hos oss och kolla på Ensam mamma söker i sängen (tyckte han va supermysigt att ligga och gosa in sig i mökret mellan oss och höra den glada musiken..hihi) så kanske va därför han va extra trött för han behöver mycket sömn. Vilket jag är väldigt glad för. Haha, allra helt nu när man är gravid och går på piller för jag sover jämt, hela tiden. Och är lika trött ändå!

Får ringa min läkare imorgon igen för kortison-sprutorna hjälpte ju ingenting. Har ju ont hela tiden ändå, och är väldigt stel. När jag ligger ner på rygg så kan jag inte röra mig fritt på länge sen.
Om dom kan hitta på nåt eller om man kan ta diclofenak / voltaren mot inflammationen. Man ska helst undvika det så vi får se.. Under dom första 3 månaderna ska man inte ta det men det har ju passerat.
Annars kanske kortison i tablett form hjälper bättre? Man vill ju inte gå på stark smärtlindring hela tiden iallafall.

Vi har varit ute flera timmar nu på eftermiddagen.. Plockat pinnar & löv, grävt i sanden och hoppat i pölar, åkt rutchkana, gungat. kastat stenar, tittar på bilar, bussar & katter ;-) Min lill-kille har ett hel-tids-jobb och har alltid något att utföra !. . Efter en stund kom papsen hem från plugget och gjorde oss sällskap.

Han har hittat en bok vi aldrig kollat i, som han fick på sitt dop. Där i finns en glass som han suttit och tittat på hela dagen idag "GLA - GLA - GLA" har han sagt hela tiden.. Så Magnus fick åka & köpa en glass till han.
Han blev så lycklig att det inte fanns några gränser.

Vi har ätit Lax, broccoli och egengjord dillsås - Är djuriskt gott ;)
Magnus köpte pizza när han kom hem och spara halva till mig som jag ska ta framför Idol sen..

Har även dammsugit & skurat.. Nu är jag väldigt seg i bäcken (Väldigt tjöt om det men dom som brukar ha ont vet att det liksom inte går att bara glömma bort sådär. Det präglar ens vardag) och ska vila lite framför film med lillkillen! Tända de nya ljusen som köptes igår - Vaniljdoft i hela lägenheten. ♥

Fil:Leaves-scan.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0