Lyckan kommer till den som skrattar.

Vilken härlig dag! Det är så härligt när man vet att man ska vara ledig hela dagen. Man kan slappna av utan att känna någon djup press på sig. Man kan lägga upp dagen precis som man vill. Man kan va hemma och göra absolut ingenting om man vill det. Dock brukar jag inte klara det så ofta, efter förmiddagen där nångång tar rastlösheten över mitt liv. Och Vincent's !! (:

Är lika outhärdligt trött, som jag brukar vara! Är alltid det, även när jag inte är gravid. Hb't? (Även annars också, tror jag?) .. Sjukdomen? . . Och värre än någonsin nu såklart iochmed Citodonen !

Jag ska lägga mig nu en stund med goa killen min.. La han lite tidigare.
Min söta tös Emma kommer nämligen hit senare på förmiddagen och hälsar på för en fika ;)

Puss och kram - Ha en bra dag
                !!!

((Beben min sparkar h å r t  nu <3 ))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0