Slut !!

Otroligt tuff dag. Varit borta hela långa dagen, från morgon till kväll.. Och jag har cyklat fram och tillbaka flera gånger i oväder i uppförsbackar..Och kämpat på i en ny avdelning.
Jobbade med 2 jätte härliga tjejer ikväll - Äntligen, säger jag! Det har känts som det bara är bitter-f'''or överallt, alla jag träffar i princip.. Många som har brist på respekt, rent av otrevliga och inte alls roliga.
Jag tycker man lägger på ett smile, är en glad och trevlig person mot alla man träffar. Inte minst på ett arbete, för där måste man klara av att arbeta tillsammans och göra ett bra jobb. Oavsett om man skulle tycka illa om någon.
Det är ens skylddighet, och vuxna människor borde väl ändå begripa det!

Men ikväll träffa jag äntligen glada och positiva tjejer och det kändes jätte kul. Denna avdelningen känns så himla bra. Mycket lättare på alla plan än min förra och personalen är TREVLIG (: Jättekul!
Den 23 har vi en heldag i Varberg med kurser osv men vi hade möjlighet att gå på AsiaSpa efteråt som också ligger i Varberg och dom 2 tjejerna och några till skulle dit och ville att jag skulle hänka med och det låter jättemys.. Känns jätte bra att ta hand lite om sin onda kropp under graviditeten också. Man tänker inte alltid på sig själv, tyvärr!

Nu är jag iallafall jätte trött. Har inte träffat min lillkille på hela dagen, och knappt igår heller.
Men nu är det inget dagis mer på denna veckan.. Och jag är ledig fram tills helgen och då ska vi bara :
Pussas, kramas och MYSA - Överösa honom med all kärlek i världen!
För han är allt jag har här i livet ♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0