Snyftis

Jag har jobbat min 1a kväll på min nya avdelning, det gick bra! Vilken skillnad på avdelningar, sååå lungt & harmoniskt. Helt otroligt!
Förlängningen var till 14/1.. så jag hoppas verkligen att jag håller mig så pass pigg att jag orkar jobba såå länge :) Är inte sugen på att sitta hemma flera månader i denna graviditet också.

Imorgon bitti ska jag iväg till Kungsbacka Teatern med jobbet.. Vi ska lära oss lite om Bitt + att det blir teater, sen blir det väl hem & vända.. och cykla iväg igen för att jobba kväll!

Inte träffa Vincent på hela dagen, och knappt idag =/ Gråter nästan när jag tänker på det för han ville inte att jag skulle gå förut och det gör så fruktansvärt fruktansvärt ont..

Och Imorse lämnade jag honom ensam på dagis 6.30 - Det var mörkt ute och han stod och titta efter mig med sin lilla nallebjörn i armen och undra vart jag gick =/ Jag grät som ett barn i en halvtimma efteråt !
Han trodde först vi lekte en lek och blev såå glad när han såg mig genom fönstret och skratta som bare den sen blev han helt allvarlig när jag gick.. Så smög jag på honom.. han sprang iväg & kom hela tiden tillbaka till fönstret för att se om jag kom tillbaka =(

Nej usch.. om man kunde sluta va så känslig för det är jätte jobbigt. Har gråten i halsen hela tiden nu när jag tänker på att va utan han hela dagen imorgon också.. Han undrar vart jag är..

Jaja Godnatt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0