TapasKväll

Framför ensam mamma söker !!! :-) Myspys is life.

Magnus har fixat vår bil idag.. Så då har jag och Vince varit på badhuset och badat, fikat, lekt på lekplatsen, handlat, åkt buss, ätit middag, städat..Och nu så har lillgubben lagt sig i sina nytvättade sängkläder!
Jag är så glad att han är en så lätt unge ändå.. Sover från 7-7/8 varje natt. Vaknar aldrig. Sover middag 3 timmar om dagen.. Äter superbra. Har alltid sovit och ätit bra & aldrig skrikit utan att det varit för hunger.
Det känns som det kommer slå emot oss dubbelt upp med nästa bebe!
Men vi har och göra ändå kan jag säga er. Han är inte still en sekund våran kille. Han springer och springer.
När vi är ute i affärer och han inte är fastspärrad i vagnen så springer han all världens väg. Men jag antar att det hör åldern till. Hemma är det enda stället man kan slappna av på. Där är det barnvänligt från golv till tak :D

Jaja.. Jag ska tända lite ljus i sovrummet nu. Vill ju gärna ligga där i sängen och äta nu framför den nya Tvn. Hihi!

Sladden har vi rättat till nu =) 
Tapas = Ölkorvar, soltorkade tomater, ostar, marinerade vitlökar, oliver,
pepparsalamis, kex , tomater med cheddar . MUMS !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0