Universeum

På dagen idag har vi varit där.. Trevlig familjedag och alltid kul att hitta på nåt, får bli att åka in till Gbg lite oftare. Tar ju trots allt bara en kvart dit! Det var mycket spring i benen på lillkillen såklart :)
Han var nog mer faschinerad av alla barn och pratar nåt barn med honom blir han sååå lycklig och skrattar gärnet.

           <--- Kör polisbil där inne;) (Vi åkte inte fast för nåt. HAHHAA)

Vi åt lunch där och sen släppte dom av mig på jobbet.. Har haft det trevligt på denna mysiga avdelningen.
I slutet va det segt med mitt bäcken och jag haltade gärnet hem. Skäms rejält när man går som en monolid varje steg man tar !!  Men men det blir bättre efter lite vila nu, förhoppningsvis. Får ligga och sova på sidan.
Ligger jag på rygg ligger det ju och trycker på bäckenet hela tiden och efter en stund när man vänder sig om är det SUPERstelt och gör dubbelt dubbelt så ont så man får skrika för sitt liv. Slutsats:
Ligga på sidan, eller magen. Det går fortfarande an lite till :D

Nu blir det popcorn och lite Val-debatt. Imoron är det dags att rösta.
Inte för att det finns några tvivel för oss men det är alltid kul att se.
Tycker fan Jan (?) Ohly är snygg. Hahahah!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Lars Ohly

2010-09-19 @ 08:42:06
URL: http://sweetmattiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0