Hohoho

Blev ingen träff med Emma. Jag hade ont och var inte alls på humör. Olidligt trött på det också.
Så jag tog värktabletter och sov i 3 timmar. När jag vaknade kände jag mig bättre.

Men är väldigt stel. Kan liksom inte hoppa eller springa iväg utan att tänka på varje steg. Rörligheten är lite begränsad men det går fortfarande någorlunda!!

Shoppat till mig själv för en gångs skull. Gud va det tog emot, jag gick och tog det som var snyggt allt va jag kunde, sen skyndade jag mig förbi Barnaffärerna innan jag skulle få mina impuls-ryck och lämna tillbaks grejerna och köpa till honom istället :) Men nu behövde jag VERKLIGEN grejer :-)



Skrikrosa vinterjacka (Löv it), vinterstövlar, tjocka stickade oversized tröjor<3, strumpbyxor och örhängen!
Jag använder i stort sett bara leggings och strumpbyxor nu. Mina gamla jeans får jag inte på mig och jag gillar inte när det stramar över magen eller så finns det inga som sitter bra på mina pinnben! Så just nu är jag helt inne i annat !!

Nu har vi lagt lillen och jag har tagit medicin och ligger & har ont och är stel , igen.. (Känner verkligen hur stel man är utan Enbrel' en.. Stel som en pinne. Rörlig som en pensionär)
Men nu är ialf kvällen här och man kan vila!<3 Vila upp sig inför helgarbetet.
Tagit fram en burkcola och choklad. Ska titta på när dom frågar ut alliansen / socialdemokraterna sen.
Lär bli heta disskutioner! I n t r e s s a n t . . .





Får man stå i sängen, Vincent ?? :D


Sååå duktigg !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0