Vardagstjöööt !

Idag finns det väl inte så mycket att skriva om. Jag har jobbat, Magnus har pluggat & Vince har varit på dagis till 14;00 ..  Han hade inte varit där på en vecka men det gick jätte bra ;) Han äter jätte bra och sover jätte bra.. (Hade nog velat sova längre än 1½ timma bara.. Hemma sover han i typ 2½ ) Han lunkar runt i sin egna lilla värld och är väldigt bestämd... och go såklart! Gör inte en fluga förnär ! (Men man ska aldrig säga aldrig. Han är m i t t  barn  och såklart kommer han slåss nångång. "Jag blir aldrig en sån som inte kan se det om sitt barn.. Jag blir aldrig sån, jag blir aldrig sån" - Eller hur) . När någon slår han står han och tittar chockerat på dom och undrar om han gjort nåt fel. Hahah, snyftisss !! Idag var näsan helt skrapad när han kom hem =/

Sen har vi varit ute lite. Magnus gjorde god köttfärsås med massa champisar i till oss som vi smockade i oss, läst böcker, ramsor och sjungt! Han var otroligt trött och stod vid sängen redan vid 17 och ville sova. Blev helt vansinnig när det var för tidigt.. Haha! Dagis tar hårt på småkillar!!

Nu har jag bakat lite Chokladbollar och tänt lite ljus. Mysa till det lite på höstkanten liksom!
Imorgon bär det av till Varberg med jobbet på kurs hela dagen där det inkluderar god lunch på statshotellet ♥
Mums .. Men först ska jag sova den ljuvligaste skönhetssömn ni någonsin kan tänka er ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet "Gilla knappen" på Face=)

Om den hade funnits hade jag tryckt !!!

2010-09-22 @ 19:47:16
Postat av: Malin Larsson

Det låter ju bra att allt fungerar så bra för Vincent på förskolan. Jag undrar bara varför han bara sover 1½ timme om han brukar sova mer hemma? Blir han väckt av något annat barn eller väcker personalen honom?

Ha en trevlig dag i morgon i Varberg! //Malin

2010-09-22 @ 20:24:32
Postat av: Malin Larsson

Det låter ju bra att allt fungerar så bra för Vincent på förskolan. Jag undrar bara varför han bara sover 1½ timme om han brukar sova mer hemma? Blir han väckt av något annat barn eller väcker personalen honom?

Ha en trevlig dag i morgon i Varberg! //Malin

2010-09-22 @ 20:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0