16:14

Jag försöker få lite "egentid" en kvart vid datan här i soffan. Lillgrisen vill ju nämligen aldrig va ifred. Men det vill jag nu, för han hänger på mig konstaaant. Haha, så han ligger i vagnen och jag försöker dra vagnen fram & tillbaks med foten. Så länge vagnen rör sig sover han men så fort jag slutar vaknar han. Hahaha. Inte lätt att va en bäsis. .. - Hela nätterna sover han på mig också. Lite snutt då och då när det passar herrn.

De stora boysen är iväg och handlar. Det ekar extremt tomt i kylen. Finns det nåt deppigare?
Är så sinnessjukt sugen på Pringels Chips (Paprika). Har aldrig varit så himla förtjust i det men nu när man ser att dom går med dom jävla rören hela tiden i Big brother så blir jag så himla sugen att jag kan dö.
Sponsring? Haha. Jag är alltid lättköpt - Öh, typ? När det gäller reklamer. Oerhört lockande.. Mumssssss.

Förövrigt tycker jag det är så jävla grymt gjort av Sara i gårdagens avsnitt (Även om hon bara gjorde det för att han är "känd). Man får precis vad man förtjänar och jag NJÖT när Martin satt och hade extreem - Ångest.

Gud va hungrig jag är. Längtar tills dom kommer hem igen så ska vi göra Kebab med pommes & vitlökssås.
Hade vart sjukt mkt godare med Trollhätte-kebab-sås men man får taga vad som finns ! ! !

Ps: Eddie slänger sig från mage till rygg hela tiden.. sen blir han alldeles choklad.. "va päändeee".. liksom, hihih gosigosigosi♥

Vince och mamma (Pappa med) äter Pizza på uteservering - Rumpan bar, för ganska så exakt 2 år sedan....




Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Vilken liten going ni har & grattis till bebisen i magen :-)

2011-04-13 @ 19:47:34
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0