20:06

Dagen började med att jag skulle haft sovmorgon. (Magnus är ju i princip färdig med elektrikerutbildningen, ska bara hitta en praktikplats och sen är det klartt) Men han blev inringd från jobbet. Man blir lite små-pissed när man förväntat sig sovmorgon men men, pengar måste ju alla ha ;-P

Solen gassade så vi gick ut till lekparken och mötte Michaela & Nellie.. Vi fikade med festis, riskakor och bullar.. Barnen busade massor tills det var dags att gå in för Lunch och middagsvila.

Sen har dagen sprungit iväg med alla sysslorna. Puuh satt mig helt utmattad nu - Känns som jag ska ramla ihop typ, haha! Kanske lika bra att inse att man inte hinner med att få det perfekt precis överallt samtidigt som man tar hand om 2 småbarn, en utav dom av den mer krävande sorten vissa dagar som inte är nöjd mer än när han sover & äter...Ska bli skönt med vila nu, om det behagar lill-bebisen att sova själv för nu känner jag verkligen för att va ifred o bara vila =)=) Kanske inte ska ta åt sig för mkt jobb jämt.

Ska ialf mumsa chips och LÖKdipp och titta på "Mamma byter bo" på webben nu. Sjukt kul.
Yepp jag är ingen sån som bryr mig om dagar (även om man ska göra det extra lyxigt på helgerna såklart) när man äter gott och onyttigt. Jag anser att man ska ha det gott så länge man lever. (Jag är ju pinnsmal så kanske därför jag resonerar så, hahaha men man kan få hjärt-kärlsjukdomar för det)

I somras med Vince och Magnus på Noas Ark. Längtar tills sommaren igen.
Och mitt långa blonda hår ;-P Ska inte färga mitt mer förrens den naturliga hårfärgen växt ut
och allt det slitna försvinner så ska jag göra blonda slingor sen bara, inte färga allt.


Förresten - över 250 nya läsare idag. Vart har ni hittat mig tro?=)

Kommentarer
Postat av: Jeanette - Babydjungeln

grattis med de många nya läsera och skönt med sommar - hoppas det kommer snart!

2011-04-20 @ 18:40:53
URL: http://www.babydjungeln.se
Postat av: Jenny.

ok

2011-04-20 @ 19:31:16
URL: http://jennymahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0