April 2, 2011

L Ö R D A G . Magnus jobbar till 16.00 - Jag är trött & irriterad. Alla dagar kan ju inte vara bra. Men det blir säkert bättre efter en Sovstund. Tänkte passa på nu när Vince ska sova. Om bebin min tillåter vill säga, men brukar gå bra bara han får ligga på mig :-) Så blir man garanterat gladare i eftermiddag lagom tills mannen kommer hem och det ska lördagsmysas. . . Hihi.

Riktigt rusk ute i dag också. Säkertligen det som gör att humöret sjunker för man sitter ju inne i sådant väder. Vi iallafall:-Þ Hade ju hoppats att det kunde varit sol så vi kunde haft lekparks-häng hela dagen.
Åååh va jag längtar tills dom dagarna. Sol, flipflops, klänningar, solbrills, lekparkar, havet, ett glas rött på en uteservering, picknick ♥ Men bara att hålla ut lite till !

Nu hör jag Vincent hålla på i sitt rum fast han ska sova så bäst att gå dit och lyfta honom i säng igen !!


Myser i brorsans Babysitter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0