Bvc,läkarundersökning.

E D D I E :
Ålder : - Vikt :  - Längd:
NF           3020       47cm
3dgr        2830      
8dgr        3050
22dgr      3760       51.5cm
6 veckor  4970      55.5cm
10veckor 6080      58.5cm

Allt gick bra på läkarundersökningen och han var perfekt och verka väldigt välmående.
Dock mkt jobb för mig fortfarande. Han hänger på mig dygnet runt, vill aldrig sova själv, eller ligga själv.
Helst bröstet i munnen jämt. Annars inte nöjd. Minst varje halvtimma. På natten kan det gå 1-2 timmar om man har tur. Drabbas nog av utmattning snart. Haha. Han somna förut när Vince skulle sova middag. Blev överlycklig och tänkte passa på att få en timmas sömn förengångsskull. Men då vägra Vincent sova och satt & lekte istället.
Gråten var näära. Sen har han (Eddie) vägrat sova sen 13.30 fast han så gärna vill, och han är ju inte nöjd då när han är trött & inte vill komma till ro = hänger då bara på bröstet.

Jag har även svin ont i min höft (Fick kortisonspruta i ryggen igår. Då sätter det sig givetvis i höften sen idag. Bara för att det liksom inte ska va felfritt nångång nånstans liksom. Haha) och kan knappt gå idag. En riktig skitdag rent ut sagt.

Igår var en underbar dag ialf:

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0