Goaste dagen i år ! ! !

Bestämde träff med Michaela (med bebi i magen) & Nellie på lekparken kl 09 imorse.. Vi "majade" på en filt med varm choklad och Riskakor. Barnen gungade, åkte rutchkana & grävde i sanden.

Efter nån timma kom de fler killar i deras ålder så då tog vi med Boll så spela dom fotboll där på fotbollsplanen i ytterliggare några timmar. Var 18 grader varmt. Alldeles alldeles ljuvligt. Ville aldrig gå in. Vid 13 fick vi dock skynda oss in för snabb lunch och så Vince skulle hinna sova middag. Vill inte lägga honom för sent för vi vill söva honom vid 19 på kvällen för egentid :) Väldigt viktigt, tycker vi.

Passa på att vila jag också. Eddie sov hela tiden ute och fortsatte inne också..
Kl 17 skulle vi va hos min vän Sara på "Me & I party" (Barnklädes-party). . Jätte trevligt, så vi kom ganska nyligen hem. Magnus & Vince va ute i Anneberg och lekte medans vi va där jag & Eddie.

Där ville han fortsätta sova igen. Haha, men inte hos mig utan en annan tjej som ville hålla han hela tiden..hihi - Han vakna efter en stund och va förbannad för han ville fortsätta sova så nu är vi äntligen hemma, varvat ned och han har somnat i lugn och ro. Trygg i mammas famn. Riktig sömntuta. Har han alltid varit men alltid varit något som stört honom hela tiden när han sovit. Nu blir han säkert mättare av ersättningen. Även om han fortfarande tar bröstet 2-3 gånger om dagen.

Är helt slut jag också.. Blir lite att tugga på, BB-utrösning & sooova + sovmorgon imorgon... Wonderful<3

((Tog bara med Vince ifall föräldrarna inte ville att deras barn skulle fotas))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0