Har sån otrolig tur när det gäller allt...



Förutom att jag knappt kan gå så har jag drabbats av Mjölkstockning IGEN. Hur stor chans är det liksom? Kände att jag frös ihjäl under täcket inatt så gick upp och tog tempen och mkt riktigt låg den på över 39 åter igen.. Trots att jag har högsta dos med smärtlindring (med bl.a paracetamol i).. och att bröstet ömmar (det börjar smygandes så sakta men säkert innan det slår till) Ahh, jag pallar bara inte mer nu.

TUR att lillemannen ska till Dagis. Är döende som sagt. B l ä.


Eddisen gillar att ligga på badrumsmattan och titta på tvättmaskinen när den
snurrar runt..Alla leksakerna runt honom har hans snälla storebror gett honom <3

Kommentarer
Postat av: Tora - Viggos mamma

usch vad jobbigt det låter!

Hoppas att det blir bättre snart!

2011-04-08 @ 11:20:57
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Men din stackare! Du verkar ju dra på dig alla problem och svårigheter man kan nästan.. usch och fy, det kan inte vara roligt!

2011-04-08 @ 17:32:27
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0