JAG ÄLSKAR FREDAGAR!!!


Man blir lite sådär extra glad och pirrig. Hihi. Vince hänger på dagis. Ska strax hämta honom sen ska vi va ute tills fredagsmyset börjar, tänkte jag. Gubben vår ska jobba ikväll så vi får mysa själva. Jag ska nog lyxa till det med ett glas rött. Hur underbart är det inte att kunna ta det igen!?

Vi har helt plötsligt fått världens nöjdaste & gladaste Baby. Vad hände liksom? :-) Precis innan vi skulle börja med den mjölkfria ersättningen som hon föreslog på Bvc. Det behövdes aldrig. Hoppas hoppas det håller i sig.
Gud va allt är mycket enklare nu. Plötsligt väldigt lätt att ha två barn. Haha. Han sover mycket (och behöver det också för den delen för ANNARS bli han däremot arger) och nu har jag börjat med ett tjockt täcke att buffa runt hela honom. Kanske därför han sover så gott, inlindad och trygg. Och när han är vaken så är han jätte glad.

VÄRLDSBÄST DAG Känns det som. Imorgon blir ännu bättre - Valborg. Då firar jag & min baby 4 år tillsammans - Då Ska vi sticka ut och äta och dela en flaska vin en snabbis medans pojkarna är hos sin Farmor. Men blir bara en snabbis för vill inte va utan min lilla lilla bebi så länge. Men kände att det är ett fint tillfälle att få lite tid på "tumanhand". Känns nämligen som man bara varit gravid, ammande och hemmamamma dom senaste åren. (Såklart eftersom man har 2 småkillar. Haha) Har inte alls känt något behov av att komma hemifrån innan men nu känns det som att det är välbehövligt. Så kul ska det bli.



Nog om det. Idag : F R E D A G S M Y S .

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Nej fy fan för tandläkaren. Nu väntar minst 2 besök till för samma tand, minst 4 alltså och många timmars borrande. Riktigt obehagligt tycker jag!



Vad skönt att han blivit glad nu helt plötsligt :) Hoppas det håller i sig!

2011-04-29 @ 20:16:58
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh, nu blev jag sugen på chips!

2011-05-03 @ 10:35:42
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0