KladdKakeMuffinSssS

Varit extremt mycket snuttande inatt. Vincent gick upp ett par gånger också. Fråga mig inte vad han ville. För när jag gick med honom in till hans säng igen så somnade han ju om. Fortsatte amma Eddisen och när vi väl somnat om kom Vincent upp igen. Och så höll det väl på typ hela natta.

Vid kvart i 6 ville Vince gå upp så det var med tunga steg vi la oss i soffan med täcket.
Regn och rusk idag också. Vi som hade planerat en utedag.

Ändrade oss ju då såklart och skyndade oss som bare den o göra iordning oss för att ta bussen till Öppna förskolan. Vid dörröppningen när vi skulle gå kom vi på att det är stängt idag på tisdagar. Haha, lovely moment. Gick in och gjorde Kladdkakemuffins istället.

Är helt sinnessjukt trött. Har lagt barnen för förmiddagsvila. Vincent har sprungit upp o ner upp o ner och mina nerver har varit på helspänn . Haha . "det börjar nog närma sig slutet för vincents förmiddagsvila", sa fröknarna på dagis igår. Ja kom igen, ge mig dödsångest bara :-D Jag kommer gå under om jag inte får sova ens dåå..
Jaja vi kör ju iallafall på varannan dags sovmorgon när Karln i huset är ledig men tyvärr kan jag inte leva på det en veckas tid när man blir störd nattetid =)=)

Iallafall tyst där inne nu så jag ska slänga mig i säng en timma jag med..Zzzz - Skulle nog kunna sova bort hela mitt liv. . . .. .


Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Kladdkakemuffins, fy fan vad gött :D

2011-04-12 @ 18:34:28
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Fia- mamma till Edison

Men mums vad smask!! :)

2011-04-13 @ 10:49:04
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Troymia

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-07-11 @ 11:33:49
URL: http://troymia.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0