Lekparkkk


     
 

Vi tog bilen till Hemköp (Skulle ändå in & köpa lite choklad osv..) så promenerade vi till en lekpark som ligger i Hålabäck. Jag och Eddie satt mest på en bänk och ammade dock. Fick han inte det blev han mycket ursinnig.
Vad han helst vill göra dygnet runt? Ligga på mamma under täcket i sängen (som vi gör på kvällarna. Då mår han allra bäst) och snutta på bröstet, släppa när det passar honom i smaken och sedan snutta lite igen samtidigt som han sover.. Hihi !! Inte roligt att gå ut med honom med andra ord för då har man en som gapar i högans sky.

Jag har värk i ryggen så har tagit en tablett och ska vila på värmekudden med Eddisen på mig resten av kvällen
+ mumsa på min choklad. Kan inte bli så mycket bättre =)=)

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Hihi eller hur, så kan hon variera glasögonen lite efter humör ;D Gud, tänk så mycket nytt man lär sig varje dag alltså - jag var övertygad om att de borde smöjas precis som oss, men det var tur att vi inte gjorde det då. I och för sig hade jag nog upptäckt ganska snabbt att det inte fanns någon solkräm för såna småttingar :D

2011-04-14 @ 18:30:16
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0