MAM

Känt mig mycket bättre på alla sätt & vis idag. Lovely. Himlen har varit klarblå, så vi har tillbringat dagen i Svärmors hus vid havet (dom är utomlands).

Var ute på gräset & sparka boll, Magnus tvätta bilen, byggde med lego på altanan, vila middag i 2 timmar jag & Vince i deras säng-- Efter det väckte Magnus oss med att det stod nyhämtad Pizza på bordet. Mumma, med glass till efterrätt. Sen gick vi ned till havet och grävde i sanden, kasta sten i vattnet (som vincent ääälskar), såklart gick han i med stövlarna o pluplsa i det kalla vattnet.. hahaha, men doppa bara rumpan mest!

Vi köpte ny flarra till Eddie igår = MAM. Hade köpt en Tommee Tippee innan som jag tyckte verka skit bra, var precis som en riktig bröstvårta, men han har bara kväljt sig med den. "Bröstvårtan" va la lite vääl stor. Hahaha. Men MAM idag tog han som sagt med ersättning i. Tänkte vi skulle börja med det idag, Och han sov i 4 timmar efter det. Haha. Shit pommesfrit. Sen var vi ju ute iofs också men ändå.

Nu på kvällen försökte jag dock söva han på alla vis men hjälpte bara att "snutta". Då somna han på 1 min.
Så vet inte va man kan göra åt det?  M å s t e   ju verkligen sluta nu =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0