Premiärgrillninggg

Letar efter en Barnsäng-Växasäng.. Tips, någon? :0)

Har varit ute hela dagen idag. Så skönt det varit. Pappa och Kevin åkte hem vid 12, då vi vart ute och spelat fotboll en timma. Åkte vidare till svärmor och satt i solen, fika & tjöta ett par timmar. Eddie sov på mig hela tiden. Vincent lekte med lego och en leksaksgrej där de snurra nåt i en boll man höll i typ, som han fick av farmor.. Hon kom från Spanien igår nämligen. Eddie fick en fin Body.

Preimärgrillade också med Fläskytterfile, potatisgratäng & cremy pepper sås. Smask smask.

Nu har barnen somnat och jag ligger och gottar mig. Njuter av lugnet. Hade ont, svårt att gå i morse så det tog på krafterna = Väldigt trött.
Men Tror faktiskt t.om jag fått lite färg i fejjan idag. Mer sånt - DET BEHÖVS, kan man lugnt säga. . . .


Kommentarer
Postat av: Katja

Hej..

Vi köpte Kritter säng på IKEA..

Hur fin som helst.. Bra pris också.. :)

Lycka till..

Kram

2011-04-17 @ 20:58:15
Postat av: i min lilla lilla värld

Åh, längtar efter grillpremiären!

2011-04-18 @ 07:43:28
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0