Sängliggandes #

Fruktansvärda värk. Inatt och imorse blev det ännu värre. Phu, tar på krafterna. Får ligga blixt stilla på helspänn för att inte dö av smärta typ. Massa smärtstillande och det blir man tröööött av.

Så det har varit/är en dag i sängen idag. Gubben är hemma. Har försökt sova och läser "Vi föräldrar".
Hoppas det blir lite bättre tills imorgon då vi har Bestämt träff på Öppna förskolan med Malin & Stina - Sara, Love & Alfred.

(Måste även gratulera min älskade Barndomsvän Jessica som fick sin andra dotter igår natt : Saga <3- Skulle Eddie hetat om han blev en tjeja..så tur han inte blev det då, hihi. Så himla kul ialf. En perfekt tös som vi längtar massor efter att träffa♥)

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Tack! Jag kämpar på :) Det hade varit skönt att inte plugga just nu, det tar ju lite tid och energi att vara mamma minst sagt, men jag vill så gärna få klart min examen någon jävla gång. Så det är bara att kämpa på och plugga..

2011-04-07 @ 16:55:01
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0