Sol Vind & Vatten

Lika härlig dag idag. Har haft en lååång sovmorgon. Tills 11.30. På nätterna och mornarna ammar vi. Haha, jag vill inte sluta.. Inte Eddie heller.

Vid 14.30 hämta vi Vince på Dagis. Hem och gjorde hemgjorda hamburgare med pommes. Sen ut i solen resten av dagen. Kom ganska nyss hem. Vince har ätit gröt och gått & lagt sig. För mig är det Tvkväll & choklad som gäller - 112 Poliser, En unge i minuten och slutligen Bigbrother..

:):):)

(Ps. Jag spyr på mina pinnsmala ben - Help me !!)

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag som knappt kommer i några av mina byxor än skulle gärna få lite smalare ben - nu tack! :)

2011-04-11 @ 21:45:52
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0