Tålamod är en fiskares bäste vän



Ringde Bvc tidigare idag och undrade om vår sköterska hade något tips på att få en nöjdare bebis. Nåt stackars litet tips som jag kanske råkat missa. Hahaha. Vi har ju tid där imorgon för Vaccination och då ska jag även få med mig en burk med Mjölkfri ersättning, och hoppas på att han ska bli lite nöjdare av det annars skulle vi få en tid till en Barnläkare.

För det är helt sjukt frustrerande och tålamodsprövande att försöka få honom nöjd från morgon till kväll varje dag samtidigt som man tar hand om en annan aktiv liten pojke. Vi drar och drar och drar OCH DRAR den jäkla vagnen, och så fort vi stannar så slår han upp sina blå. Allt ska guppa hela tiden. Och guppar det inte = Missnöjd Eddie = Mestadels av tiden.

Flera gånger om dagen känner jag bara : JAG STÅR INTE UUUUUT !!
+ att inatt vakna dom varje timma båda två. Eddie ville gå upp kl 05. När vi skulle lägga oss sen igen så vakna Vince vid 6.30 - Låt inte dessa nätter bli till en vanesak när dagarna är så jobbiga cuz im dyyying ;-P

(Denna Dagen idag har ialf varit liteee bättre än de andra. Har bärt bärsjal tills axlarna blödde. Då kunde han liksom inte motstå att sova en stund :) Nänänänäääää *Retas* - Nä, det är faktiskt synd om min plutt. För han vill så gärna vara glad egentligen =/ Men kommer aldrig till ro liksom.  Lillhjärtat mitt ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0