Torsdag :

Började dagen med att ligga kvar i sängen tills 8.45 - Såå skönt. Magnus var hemma idag, han är i princip klar med alla sina uppgifter. Ska bara ringa runt om en lärlingsplats nu.
Iallafall, så han gick upp med Vince. Dom skulle köra hans pappa till Arlanda, så då passa dom på att titta på Flygplan. Alla som har med motorer att göra är det bästa Vincent vet.

När dom var färdiga plocka dom upp mig & Eddie så åkte vi till Öppna förskolan och lekte ett par timmar. Då passade pappan på att träna. Konstigt att alla mammor är så tråkiga & buttra, kollar ner i golvet och surar. Alltid jag som får prata, fråga frågor och försöka få folk glada. Vad är det liksom? Gå och ta er ett glas vin och få er ett pök!!!

Nu vilar småpojkarna middag. Jag ska strax ställa mig & laga Ungsgratinerad falukorv med hemgjort mos.
Efter det sticker vi ut i solen resten av eftermiddagen & leker på lekparken och sparkar boll. Såå underbart att man kan börja hänga ute om dagarna igen.

I ♥ Våååren !!!

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Eller hur! Jag vågar inte köpa någonting dyrt till Minna i klädväg nu eftersom hon växer ju ur det direkt! Men man kan ha dom lite längre med bodyförlängarna.. :)

2011-04-14 @ 13:43:44
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Härligt att få ligga och sträcka sig lite på morgonen! Låter som ni har en bra dag, hoppas den fortsätter så :)

2011-04-14 @ 14:54:47
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Nicole

Det är en av anledningarna till att jag inte passar med mammor på öppna förskolan m.m. Klarar inte av mammor som är griniga eller som tycker att deras barn är så mycket bättre än alla andras. Usch nä!



Receptet till kycklingen i röd curry får du fråga om hos Ica. Köpte den i charken. Riktigt god iaf. :0)

Hoppas ni har en bra dag! Kraam

2011-04-14 @ 16:54:17
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0