April 7, 2011

   

Nu har min läkare skickat Akut-remiss till röntgen där jag ska få kortison injektion i höften genom Ultraljud.
Har varit sängliggandes idag också. Blä. Magnus var tvungen att åka & göra prov så Svärmor tog Vince ett par timmar som tur är.

Han hade inte sovit middag där så det har varit en otroligt kinkig eftermiddag. Sen har han skrikit "Aj aj" hela tiden.. och nu när han somnat vakna han och skrek en timma nu.. Aaj, så fick ge han alvedon och sen tog han fingret i örat. Då förstod jag ju att han har ont där och fråga om han hade det.. Då blev han jätte lycklig, la sig på kudden och somna om. Mammas♥ Eddie har också varit svår att söva. Magnus gjorde det samtidigt som jag höll på med Vincent.. Så nu har vi satt oss vid kvällstvn. Har Ont som vanligt, men hanterbart efter smärtlindring.
Imorse grät jag länge av smärta och känsla av värdelöshet när man inte ens kan ta hand om sitt eget barn.
Värsta känslan som finns.

Hoppas jag kan få en tid imorgon så jag slipper va sån här hela helgen. Hatar smärta, och att man måste va rädd för varje rörelse och så fort nån går förbi om dom ska råka röra vid en..

Väntar in Big brother nu .. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0