Vår gata<3

Vi har det verkligen bra här i vårt område. Lungt och fint familjeställe. Alla barn på gatan här är Vincents kompisar, i hans ålder & på hans avdelning på Dagis!! Dom har superkul tillsammans. Nu när våren och sommaren är här leker vi ute från morgon till kväll. Så härligt att se hur han lyser av lycka. Min lilla Vince !!!<3

Den dagen vi flyttar till hus vill jag gärna ha ett i detta område, (Dom är ganska nybyggda dessutom.. Hihi) så han får växa upp med alla sina kompisar här och inte ryckas ifrån dom.

Förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: Fia - mamma till Lucas

Låter härligt att ha de så :)



Jag glömde föresten att skriva ner inloggningsuppgifter till din blogg :P Behöver dom så att jag kan kolla hur bred headern ska va och så :) Du får gärna skriva de på min blogg (som jag inte publicerar såklart) eller maila det till mig :)

2011-04-29 @ 09:23:49
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0