BRÖLLOP 13/8

Hallååååjjjj...
Ganska tråkiga har de senaste dagarna varit om jag får säga det själv.
Att bara sitta inne från morgon till kväll får mig att känna mig såå deppig & som en sjukt dålig människa!!!

Vince har ju fortfarande feber. Så därav har vi haft några inne-dagar. Idag låg den iallafall på 38.4 istället för 39.7 så det är ju en liten bit i rätt riktning.. Oavsett febern så ska barnen ändå få åka till Mormor & Morfar idag.
Känns väl lite sådär iochmed feber. Men dom har haft småbarn i över 20 år så jag oroar mig inte alls. Skickar ju med termometer + suppar.. Mormor skulle köpa massa festis och glass & gå upp på nätterna & ge han dricka.
Jag vet att dom är precis som jag om inte nojjigare, så dom kommer få det bra där över helgen.

Det är föressten första gången någon av barnen är borta mer än 1 dag, och det är med lite blandade känslor.
Men jag är i en "slut-körds-period" så jag ska inte sticka under stolen med att det ska bli sjukt skönt att bara få rå om sig själv, bara bry sig om sig själv/göra ingenting, och så sova hur länge man vill utan att bli väckt hela tiden.
Och allt detta är bara bara bara för att jag vet att dom är hos mina föräldrar, jag vet hur dom har hand om barnen och hur kul dom har det där med dom och Kevin&Mathilda. Framför allt att jag vet att mina föräldrar ÄLSKAR att ha barnen där, dom gör det med kärlek och det är ingen börda alls. Det är så skönt & viktigt att man kan slappna av när man väl är barnlediga.

Men ingenting ska vi ju inte riktigt göra imorgon. Då ska vi ju på Magnus syster Charlotte's bröllop inne i Gbg. Kommer bli ett stort bröllop och vi ser mkt fram emot det. Kunna sitta i flera timmar, utan att springa efter barn och bara surpla Champanje hela natten, och veta att vi kan ligga i soffan båda två hela dagen imorgon och bara mysa med varandra & få tid för varandra innan barnen kommer på eftermiddagen.

Ska faktiskt bli mkt mkt skönt!!!:D *Hemska mamma* ((Tur att vi ska hitta på något imorgon för känner jag mig själv rätt hade jag bara tänkt på barnen annars och nästan bölat och vilja ha hem dom.. När Vince skulle va borta hos dom 2 dagar sist ringde jag dit och bölade och sa att han fick komma hem dagen efter. HAHHA LÖJLIG. YES)


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag förstår vad du menar med att man känner sig som en dålig mamma. Jag ska inte ha Melvin på 2 veckor sammanlagt nu. :-( Fast jag försöker tänka att jag alltid har honom själv annars så nu ska jag bara tänka på mig själv för en gångs skull.

Hoppas ni får roligt på bröllopet. :-) Kraam

2011-08-12 @ 15:07:41
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0