Danmark #

Vi hade en helt fantastisk dag igår på båten. (och en timma i Danmark..hihi) Vi åkte fram och tillbaks. Tog ju hela dagen ändå liksom!! Det var jag, Magnus, Vince och Totte (Magnus broder) som åkte. Eddie fick stanna hemma hos svärmor. Han hade inte haft någon nytta av det ändå och bli hängd och slängd hela tiden och då hade det bara blivit gnäll ändå så det var mkt bra gjort av oss. Han vill bara äta och sova och blir han störd i det blir det hus i helvete;) Men Helt underbart hade vi det verkligen.

Hade bokat Frukostbuffé och Middagsbuffé på båten. Vi spelade en massa, handlade en massa.. Vincent lekte en massa! Var skönt att komma hemifrån och bara ha en rolig dag!:D Totte frågade redan idag när vi ska åka dit igen.. Hihihi ! Han vann föressten en GPS också, den grisen.. ;P

Var i Kungsbacka vid 18 igen och hämtade upp vår lilla bebe. Som jag pussade på honom <3<3<3
Var helt färdiga allihopa på kvällen. Barnen däckade direkt och jag försökte sitta vid datan men nickade till hela tiden.

Hade tänkt att bara ha en innedag idag eftersom det var så mkt igår, men vid Lunchtid tjatade Vincent "UT UT UT" så vi gick iväg och lekte ett par timmar !!!
Imorgon är det vardag igen och vi kommer sakna vår älskling hemma.

VÅRT UTELEKANDE IDAG!









BUSIGA!!!


Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Vilka härliga bilder, ser ut som en toppendag :D



Jackan är rätt tunn så det är mer än höstjacka än vinterjacka. Jag kommer nog låta Jolie ha en fleece under redan i höst! Men Zara hade supermycket barnjackor i alla färger och former så du borde kunna hitta en snygg, varm vinterjacka där till lillkillen :)



Kram!

2011-08-29 @ 08:31:39
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Vilka fina bilder! Härligt.



Tack så mycket! Jag antar att du menar tavlirna som står på sängen?

Dem har jag gjort själv. Gjorde dem o PS och framkallade och ramade in dem. De är verkligen jättesöta!

Kram Sara

2011-08-31 @ 20:18:42
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0